Tekstit, sloganit, nimet ja
sisällöntuotanto
Sanankäyttö. Sillä on merkitystä. Kirjaimellisesti.
Tekstit, iskulauseet, tuote- ja yritysnimet sekä kohdennettu sisällöntuotanto
Sanallinen viestisi on yhtä tärkeä kuin visuaalinen viestisi. Myös tekstin pitää näkyä
Yritysnimet – Tuotenimet – Sloganit eli iskulauseet – Otsikot – Tekstit ja Sisällöntuotanto eri medioihin ja välineisiin – Editointi – Stilisointi – Radio- ja TV-mainos- sekä videokäsikirjoitukset
Tekstisuunnittelu lisää ilmaisuvoimaa kaikessa markkinoinnissa
Oikeanlaiset sanat otsikoista toimintakehotuksiin herättävät tunteita ja vakuuttaa lukijan.
Jos sisältösi on samaa kuin kilpailijoillasi, tuotteesi tai palvelusi on vaikea erottua. Onko sinulla viesti, sanoma tai hyvän tarinan aineet kasassa, mutta et tiedä miten pukisit sen sanoiksi?
Luon yrityksellesi, tuotteellesi tai palvelullesi erottuvaa ja vaikuttavaa sisältöä. Ratkon tuotteesi, palvelusi tai yrityksesi sanalliset haasteet. Selkeä ja ymmärrettävä teksti kiteyttää juuri sen, mitä haluat viestiä. Siten viestisi menee helpommin perille.
Tärkeätä on luoda uutta merkitystä ja lisäarvoa. Miksipä et hyödyntäisi sanojen mahtia?
Oikeat sanat otsikossa voivat saada ihmeitä aikaan. Jo yksikin sana voi riittää.
Teksti on osa kokonaisuutta. Tekstin tärkein osa on otsikko. Siihen kannattaa panostaa. Otsikon pitää herättää kiinnostus ja kosia lukija lukemaan lisää.
Tosi tarina on tositarina
Kohdennettu sisällöntuotanto. Eri kohderymät ja käytettävä media ratkaisevat tekstisi sisällön, sanavalinnat ja sävyn. Oikeat sanavalinnat vaikuttavat, miten tuotteesi tai palvelusi hyödyt ja edut menevät perille.
Teksti ja kuva täydentävät toisiaan
Tekstin pitää tukea, mutta ei selittää kuvaa. Teksti ja kuva siis täydentävät toisiaan. Kuva on mainoksen tunteet ja teksti mainoksen järki.
Koska vastaan itse myös visuaalisesta suunnittelusta ja toteutuksesta, kuva ja tekstit kulkevat yhdessä koko matkan alusta perille saakka. Ja huolehdin myös siitä, että teksti näkyy.